Wysyłka Dostawa może nastąpić pocztą kurierską (przesyłka kurierska) na adres wskazany przez Klienta, bądź towar może zostać odebrany w punkcie odbioru (tzw. odbiór osobisty) lub też w paczkomacie 24/7. Dostawa w formie odbioru osobistego jest bezpłatna. Odbiór osobisty towaru następuje w siedzibie sklepu. Sklep oferuje także możliwość odpłatnej dostawy w formie transportu wraz z wniesieniem na adres mieszczący się w odległości mniejszej niż 40 km od siedziby sklepu. Koszt dostawy w formie transportu wynosi od 20 do 50 zł w zależności od odległości (od 1 do 10 km – 20 zł; powyżej 10 km do 20 km – 30 zł; powyżej 20 km do 30 km – 40 zł, powyżej 30 km do 40 km – 50 zł). W przypadku wyboru dostawy pocztą kurierską, dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka bądź DHL, a w wybranych miastach dostawa może być realizowana dodatkowo przez niezależnego przewoźnika. Czas dostawy wynosi do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki w przypadku wyboru firmy Siódemka lub DHL i do 7 dni roboczych w przypadku niezależnego przewoźnika, jednakże w przypadku działania siły wyższej termin dostarczenia przesyłki wydłuża się o czas działania siły wyższej oraz usunięcia jej skutków. W dniu nadania paczki Kupujący otrzyma pocztą elektroniczną informację o nadaniu przesyłki. Paczki dostarczane są przez firmę Siódemka i DHL od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie i są one dodatkowo płatne według cennika Siódemka i DHL. W przypadku niezależnego przewoźnika termin i godzina dostawy są ustalane indywidualnie. Nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy powinien zostawić Awizo. Firma kurierska będzie ponawiać próbę kontaktu przez trzy kolejne dni robocze od daty pozostawienia Awizo. Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie doręczenia przesyłki. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek powyżej 30 kg dlatego przy cięższych przesyłkach Kupujący musi być przygotowany na ich samodzielne wniesienie. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków oraz informację o znakach ostrzegawczych ostrożnie szkło. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby sklepu skleep.pl Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłaszane w przeciągu 4 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem